Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2013 12:23 - Форумът на пеперудите
Автор: nanastef Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2850 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 08.10.2013 12:45


 Независимо от нашите желания и мечти, времето лети САМО в една посока ... но нашето предимство е в това, че можем да летим на крилете му безметежно и безпилотно, да се хванем един друг за ръце и да оставим красива следа: Форум за рака Пет., 21 Май 2010, 14:21 Здравейте, момичета! Аз съм на 35 години – омъжена с две деца. Ракът ме срещна през март, докогато организирах десетия рожден ден на сина ми. От 3 месеца чета този форум. Поздравявам ви! Много неща научих от вас, но най-вече - да се боря с всички сили и Никога да не падам духом. Научих един нов за мен урок: Животът е Прекрасен и всеки един миг трябва да се изживе с наслада, трябва да се открива щастието във всичко! Форум за рака: Пет., 04 Юни 2010, 22:25 Вече минах две химиотерапии, остават шест. Освен че съм жива - всеки един миг има смисъл, всяко вдишване на глътка въздух ме кара хвърча от щастие, че още съществувам, че ме има, че има още мнооооого неща, които искам да направя! Имам чувство, че досега само съм вегетирала и чак сега се събуждам за живота. Всичко бих изтърпяла, за да казвам: "Добро утро" на синовете си. Форум за рака: Пет., 04 Юни 2010, 22:58 Елит, когато започвах химиотерапия, лекарката ми каза, че може да ми става лошо за ден-два, но  може  и да не ми става , може да ми падне косата, но е може и да не ми падне. Ама със сигурност после пак ще съм със собствена коса. Фактите: 3 дни не мога да стана от леглото - като в морето при 9 бала вълнение съм, после нищо ми няма - като нова съм - ходя си насам натам, стряскам домочадието с прахосмукачката, простирам по 4 реда пранета, готвя с отвращение и т.н. и т.н. Форум за рака: Съб., 12 Юни 2010, 13:41 Момичета, вчера ми се случи най-хубавото нещо от половин година насам. Излязоха резултатите на кандидат-гимназистите. А моят голям син се явява такъв. Имаме много хубави оценки. Шансовете ни са големи. Аз лично го напътствам към техникум, където ще получи професия и ще може да се издържа докато следва висше  /какви сметки кроя без кръчмар/. Той е съгласен с мен. Засега.  Форум за рака: Ср., 07 Юли 2010, 17:38 mishel, честито пак на работа! Ако ти доставя удовлетворение, мисля че ще си по-добре. Аз лично не съм прекъсвала. Само си позволих 1 седмица почивка след операцията. А кой ще гледа твоите дребосъци? Тръгнаха ли на детска градина? Аз ще бъда кръстница на сватба през октомври ... как ще я карам - незнам. Ама няма ли да ми хвръкне перуката, ако се развихря с танците  ? Форум за рака: Вт., 17 Авг. 2010, 20:35 Скъпи мои Пеперуди, искам да ви споделя, че вчера беше първата ми сцинтиграфия - оказах се много фотогенична – казаха ми, че изглеждам прекрасно на снимките и няма никакви вредители, ама хич никакви което си е повод за почерпка!  Форум за рака: Вт., 31 Авг. 2010, 09:31 Мъжът ми си счупи крака. Правиха му операция. Говори ми едно такова тихичко, многострадално ... "Какво си мънкаш, му викам, да не са ти оперирали гърлото !?! Я по-стегнато ! ! !" ... Те мъжете били като бебетата!  Докторът каза - сам да си става и да си ходи – а той днеска си извика Мама да му помага докато съм на работа. Кексче ще му направи! Форум за рака: Вт., 07 Септ. 2010, 10:08 Здравейте, всички! И успешна седмица. Врътнах в къщи леко ремонтче в почивните дни. Днес усещам ръцете и краката си като самуни и едва си мърдам пръстите на ръцете. Освежихме спалнята и детската. Супер стана! Момчетата искаха розови стени. Ужас! Боядисахме ги във виолетово. Едно такова пеперудено. Смятам да се преквалифицирам в интериорен дизайнер. Следващата седмица съм на химиотерапия.  Форум за рака: Съб., 23 Окт. 2010, 18:29 Да ви се похваля - днес бях на първия фризьор за новата ми коса. Ех, колко е хубаво да се почувстваш пак човек, да послушаш клюките във фризьорския салон, да поблееш в списанията ... Лъчетерапията почти свърши. Чувствам се добре. Форум за рака: Съб., 19 Февр. 2011, 11:38 Наскоро станах на 36. Търся път, но Единствения, който желая е да Дъъъъъълъг. Имам непоносимост към новите лекарства. Форум за рака: Вт., 13 Септ. 2011, 11:23 Толкова е хубаво, че ви има и че всички ще забравим това, което сме преживели и след години, когато се срещаме ще се чудим какъв е бил повода ... на нашето запознанство. Скъпи мои пеперуди, понякога се чудя, защо се случва това на мен, на теб, на вас ... мъчно ми е, ... тъгувам за хората, които ги няма или летят към по-добрия свят след упорита борба. Искам всички да са здрави. Искам всички да остареем, да носим перлени герданчета и плетени елечета вечер на пейката пред блока и да мъмрим младите, защото вършат "срамотии"... И това ще стане след много години ... Нали? Времето лети. Форум за рака: Пон., 19 Дек. 2011, 12:53  Момичета, изкрещете, плачете, говорете, нагрубете. Преживява се трудно загуба. Всичко това затваря бавно вратите към света към който лети Надето. Но нищо от това няма да Я върне ! Нищо няма да заличи болката, която ТЯ е изпитвала, докато се е сбогувала с тази Земя.  Нека чистата И душа да почива в мир ! Форум за рака: Вт., 03 Апр. 2012, 20:19 Наскоро направих 2 години от операцията. Ето как беше при мен избора на перука: Аз прекарах в магазина цял предиобед. Потресена бях колко по-голям идиот мога да бъда като сменям различни прически. Дори хората започнаха да заобикалят магазина отдалеч. Продавачката мина на антидепресанти ... абе накрая когато сложих Моята Перука и почувствах, че това ще бъде новия ми интерфейс ... продавачката си отдъхна ! С нея спях, с нея ходих на плаж, къпех се в басейн. Супер ми беше гот, че сутрин не се налага да си опъвам косата със сешоар или преса, да мажа помади. Просто си изтупвам перуката, нахлузвам я на главата и ей ти - фризурата готова !  Форум за рака : Съб., 07 Апр. 2012, 11:28 Аз сега се връщам назад във времето и си спомням, че в банята си напипах едно малко топче - като оризче. Веднага се подложих на операция и тогава се е разбрало, че образуванието е злокачествено и има засегнати лимфни възли.  КоКона, Аз дълго време преди диагностицирането се чувствах ужасно отпаднала. Нямах желание за нищо и ме беше обзела тежка депресия. Свързвах тези симптоми с всичко друго, само не и с рак. Та ето това оризче ми спаси живота за добро или за зло. Ама ми го спаси в буквален и преносен смисъл. Защото сега съм много по-жива от преди - и физически, и духовно. Форум за рака: Пет., 27 Юли 2012, 13:02 Още една Пеперуда отлетя. Цитат на Пясъче от преди години: „Не смея да се отпускам.Дори имам някакво объркване ,като стане въпрос за болестта.Не знам какво да кажа- "Аз бях болна от рак" или "Аз съм болна от рак"?! Сякаш се страхувам, че ако оставя всичко в миналото ,ще дръпна дявола за опашката.При вас как е?“ Пясъче, сбогом. Ти си победител !  Никой не трябва и за миг да се отпуска - ЖИВЕЙТЕ ДНЕС и СЕГА, ЛЕТЕТЕ ! The Present is a Present. Настоящето е подарък. Форум за рака: Нед., 10 Март 2013, 22:45 Три години минаха. Отвоювах три години, изпълнени с щастие, любов и безметежни пеперудени полети. Скъпи мои приятелки, благодаря ви, че ви има!   nanastef, Март, 2013     


Тагове:   рак,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nanastef
Категория: Лични дневници
Прочетен: 85891
Постинги: 14
Коментари: 11
Гласове: 18
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930